Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι με την αγορά σας ή εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν που λάβατε, μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή ή επιστροφή σύμφωνα με τα παρακάτω.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τον Ν. 2251/1994 (Προστασία Καταναλωτών), έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να χρειάζεται να αναφέρετε τον λόγο.

Για να γίνει δεκτή η αλλαγή/επιστροφή:

i) Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει πλυθεί ή φθαρεί.
ii) Να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με όλες τις ετικέτες, παρελκόμενα και αποδείξεις αγοράς.
iii) Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί ή τροποποιηθεί κατόπιν παραγγελίας.

Διαδικασία:

Η παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία μας θα γίνεται μόνον αφού πρώτα επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@one-box.gr για να μας ενημερώσετε σχετικά με την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Στη συνέχεια, θα πρέπει να συσκευάσετε το προϊόν προσεκτικά και να το αποστείλετε στη διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε. Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων.

Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο.

Σε περίπτωση που τυχόν απαιτείται η επιστροφή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος που τυχόν έχει ήδη καταβληθεί στην Εταιρεία μας, θα σας επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό άμεσα με τρόπο που θα συμφωνηθεί μεταξύ μας. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών (λόγου χάρη πιστωτική κάρτα) ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

Ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω διαπιστωμένου πραγματικού ελαττώματος ή διαπιστωμένης έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας από υπαιτιότητά μας, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ισχύουν τα εξής:
i) Η παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία μας θα γίνεται μόνον από συνεργαζόμενο μεταφορέα μας αφού πρώτα επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@one-box.gr για να μας ενημερώσετε σχετικά με το διαπιστωμένο πρόβλημα που έχει προκύψει σε συγκεκριμένο προϊόν. Η παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή θα γίνεται αποκλειστικά και μόνον από την διεύθυνση παράδοσης που είχατε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.

ii) Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης.

iii) Μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα θα διεκπεραιώσουμε το αίτημα Επιστροφής σας. 

Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτών. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους της πολιτικής αυτής όποτε το κρίνει απαραίτητο.